71 Programování – podmínky, postavy a události 10/ hod


Scratch 7. třída
Úvod - Nová informatika Playlist

 Úvodní hodina/školení/učivo/učebna 

 Opakování s podmínkou -kap. 4  

 Opakování s podmínkou -kap. 4 

Události, vstupy - kap. 5 Myš a klávesnice 

Události, vstupy - kap. 5 Myš a klávesnice 

Objekty a komunikace mezi nimi -kap. 6 Posílání zpráv 

Objekty a komunikace mezi nimi -kap. 6 Posílání zpráv 

Algoritmizace a programování 

Algoritmizace a programování 

Algoritmizace a programování

1. Úvod do programování, vytvoření scénáře 6.4
2. Opakování bloků 6.4
3. Vlastní bloky 6.4 

Žákyně/žák:

  • v blokově orientovaném programovacím jazyce sestaví přehledný program k vyřešení problému
  • po přečtení programu vysvětlí, co vykoná
  • ověří správnost programu, najde a opraví v něm chyby
  • používá podmínky pro ukončení opakování, rozezná, kdy je podmínka splněna
  • spouští program myší, klávesnicí, interakcí postav
  • vytváří vlastní bloky a používá je v dalších programech
  • diskutuje různé programy pro řešení problému
  • vybere z více možností vhodný program pro řešený problém a svůj výběr zdůvodní
  • hotový program upraví pro řešení příbuzného problému


Náběh ŠVP 23-24

Modul 1 Bádání 1 - prezentace PPTX

Modul 1 Bádání 2 - prezentace PPTX

Modul 1 Bádání 3 - prezentace PPTX

Modul 1 Bádání 4 - prezentace PPTX

Modul 1 Bádání 1-4  

Scratch Úvod
Nová informatika Playlist

 konec - Náběh ŠVP 23-24

© 2023 eduTýmM272M - InfomatiCS 2023; Masarykovo náměstí 108,
Lázně Bohdaneč, 53341
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky