71 Programování – podmínky, postavy a události 10/ hod
Scratch 7. třída
Úvod - Nová informatika Playlist
Úvodní hodina/školení/učivo/učebna
Opakování s podmínkou -kap. 4
Opakování s podmínkou -kap. 4
Události, vstupy - kap. 5 Myš a klávesnice
Události, vstupy - kap. 5 Myš a klávesnice
Objekty a komunikace mezi nimi -kap. 6 Posílání zpráv
Objekty a komunikace mezi nimi -kap. 6 Posílání zpráv
Algoritmizace a programování
Algoritmizace a programování
Algoritmizace a programování
1. Úvod do programování, vytvoření scénáře 6.4
2. Opakování bloků 6.4
3. Vlastní bloky 6.4
Žákyně/žák:
- v blokově orientovaném programovacím jazyce sestaví přehledný program k vyřešení problému
- po přečtení programu vysvětlí, co vykoná
- ověří správnost programu, najde a opraví v něm chyby
- používá podmínky pro ukončení opakování, rozezná, kdy je podmínka splněna
- spouští program myší, klávesnicí, interakcí postav
- vytváří vlastní bloky a používá je v dalších programech
- diskutuje různé programy pro řešení problému
- vybere z více možností vhodný program pro řešený problém a svůj výběr zdůvodní
- hotový program upraví pro řešení příbuzného problému
Náběh ŠVP 23-24
Modul 1 Bádání 1 - prezentace PPTX
Modul 1 Bádání 2 - prezentace PPTX
Modul 1 Bádání 3 - prezentace PPTX
Modul 1 Bádání 4 - prezentace PPTX
Modul 1 Bádání 1-4
Scratch Úvod
Nová informatika Playlist
konec - Náběh ŠVP 23-24



